вівторок, 18 жовтня 2011 р.

ТЕ ЩО Я ОБІЦЯВ!!!

Скажу я тобі ось що, чувак сьогодні в мене натхнення і тому я пишу цей текст тема так був я сьогодні на змаганнях і ось що придумав я B-boy SAFON я один в своєму роді я один такий і такого як я більше нема я родом з славетного міста Збаража яке святкує свою 800 річницю із дня створення я вяр’ят я народжений з одною ниркою нема у мене повноцінного здоров’я але від цього я не сумую тому я що я найшов те що мені подобається і чим я дуже люблю займатися я знайшов своє покликання це є ТАНЦІ займаюсь я ХІП-ХОПом і БРЕЙКом і від того  я дуже щасливий тому що завдяки ТАНЦям я відкрився як особистість я був членом команди  Cendy Kilers я являюся 2 поколінням Брейкерів із свого міста я продовжую справу розпочату такими людьми як B-boy Dred та інші я приймав,приймаю і завжди буду приймати участь у всілякого роду змаганнях,батлах джемах та буду просувати ХІП-ХОП культуру в свому місті я один дупу надриваю за своє місто за свій район та буду доводити що в людини стільки енергії і дурі що і без усіляких допінгів можна чогось досягти  а коли хтось має багато зайвої енергії то нехай займеться чимось корисним неважливо чи це танці чи то спорт і там показують на що вони здатні.

Немає коментарів:

Дописати коментар