неділю, 17 липня 2011 р.

ВИХІДНІ!!!

ВИХІДНІ проходять чудово я не очікува що вони будть проходити так чудово.
СУБОТА розпочиналася як всі попердні але було очікування вечора тому що вечером ми з друзями мали робити ВЕСІЛЬНУ БРАМУ для НАРЕЧЕНОЇ тому що у нашому районі виходить дівчина ЗАМІЖ. Вечір СУБОТИ виправдав всі свої сподівання ми до 2 години ночі робили БРАМУ а потім ще до 3 ночі грали в карти розійшлися ми десь по 3 ночі а ставти нам требабуло рано тому що мали виправити зранку в НЕДІЛЮ деякі помилки які не було видно в ночі.
НЕДІЛЯ видался насичена подіями тоум що це бу важливий день проснувся я десь о 8 ранку а ставив будтльник на 9 ранку ому я той час який був крутився хотів спати але не зміг тоум коли будильник за кричав не своїми голосами я встав з лішка і пішов гоутвати собі їсти і приводити себюе в порядок поїсти я встиг а от привести себе в порядок не зміг було лігьки але пішов в місто з надією що попвню рахунок на телефон і почну збаирати народ який тре але не вийшло я прийшов за рано більшість магзинів була ще закрита тому я повернувся додому і сів трошки посидіти за комп але посидів не довго незабаром я знову пішов в місто і зробив усе що треба повертаючись до дому видзвонював усіх кого треба було а от зібралися им через годину від наміченого пришовши на місце зустрічі ми були здивовані оперативністю ДРУЖОК НАРЕЧЕНОЇ ми побачили майже ідельни прикрашену БРАМУ і нам лишлося лише підправити дещо чим ми і зайнялися завешивиши роботу на прикрашанням браи дехто з анс в тому числі і я вирішили піти додому і привести себе в порядок перед дійстовм яке мало відбутися. Привівши себе в порядок ми прийшли ан міцсме де все мало відбуватися дочекавшивсь приїзду нареченого ми розпочали ТОРГИ за БРАМУ,ТОРГИ продовжувалися пів години і ми врешті решт відстояли свою точку зору і отримали те що нам належить по праву після урочистостей ми по своум це все відсвяткували і по розходилсь кожен по своїх справах в тому числі і я я пішов шукати інших друзів з якими домовлявся про поїзду але декому не вийшло а де хто як завжди впав на МОРОЗ
тому я поїхав сам в інше місте н одне дійвстов приїхавши до другого міста я почав шукати транспорт щоб добратися туди куди яхотів на щятся я найшов вільне таксі і поіха на місце проведення ГОНОК на які я хотів попасти попавши на те шоу я на транспорт потратив усі гроші які мав з собою на той час тому я не мав за що доратися назад по бувши на тому шоу кілька хвили я піщов назад з надією всештакаи якось добратися до того міста в яке приїхав але йшовши по дорозі ме ясйнлуа думка раз я йду і в мене мало грошей на ТАКСІ тому я просто піду собі пішки туди звідки я прийшов я там і зробив прийшовши до знаку з назвою міста я хотів сфотогрфуватися але згубив флешку від телефона і не зміг зробити фото і я продовжив свій шлях через усе місто до зупинки де зупиняються автобуси на мій напрям я пішов пішки до зупинки по дорозі мене мало не перїхав один ДЯТЕЛ який їхав прямо на мене коли я преходив дорогу у дозволеному місці цьому ДЯТЛУ ліньки було поисгналити щоб лбдина відйщла я почув що наближається машина в остнній моменті встиг відійти після цього інцендентів більше не було я споківно добрався до зупинки почекав на якйись транспорт щоб йшов у мому напрямку  довелося кілька хвили як і всі люди почекати злапати щоьс і таки я дочекався в мому напряику їхало таксі з мого міста я сів тай поїхав по дорозі мало не заснв бо був дуже втомлений але таксіст їхав щвидко тому мені сидьно куняти не довелося приїхвщи в совє місто я пришов додому втомлений і виснажений і нічого крім відпчинку у вигляді сну я більше не бажаю бачити ось так я провів вихідні.

Немає коментарів:

Дописати коментар