вівторок, 12 липня 2011 р.

нинішній день!

нинішній день пройшов майже як всіпопердні думаося що буде він насичений що покажу друзям свої вміння в танцях так би мовити похвастаюсь але не вийшло не було музики де поставити верніше музика була у мене на плеєрі але плеєр це не телфон чи магнітьола що можна ввімнкути і слухати насолоджуватись музикою і танцювати те щоя краще за все поки що вмію а мене було з соою музика на плеєрі як я казав але я не зміг її перкинути на телфон як я раніше робив такого роду шоу хотілося щось показати а вийшло як завжди що друзям цікавіше сидіти десь на пиві а ніж просто подиввится на що спроможний я хотів їм ще раз носа втерти і своє самолюбство потішити але не вийшло і я як завжди сиджу мардужсяперд компом слухаю музику і думаю коли би то випал нагода показати все що я вмію а то чую по собі що дуже потребую таких принизливих показух заради того щоб триамти себе в формі цьго літа сильно жарко було і багато дощів було і через то небуло можливості побувати на ДЖЕМАХ як минулого літа а підготовка втарчається якщо довший час не виступати будь де і з одного боку хочеться вже початку новго ТАНЦЮВАЛЬНОГО СЕЗОНУ а за дургої хчеться щоб літо подовше було і не таке жарке щоб було більше часу на вситупи на публіці:)

Немає коментарів:

Дописати коментар