середу, 13 липня 2011 р.

Я не виспаний!

Я не виспаний тому що я вчора ну і на протязі кількох останніх днів лягаю спати пізно вночі це 2 ночі майже сатндарт а просинаюся я вже дургий день поспіль від дзвінка друга ми домовлялися йти разом а базар але підняв трбку і сказав я СПЛЮ хоча який вже тут сон.
Вчорашній день пройшов ну вроді нормально хоча я нічого з того що заланував не зробив алевседно нормально я вчора і поплавав файно і нарешті таки зробив показове ШОУ для тих што полубляє пиво зробив аби показати чого я дійсно досяг і подивився над чим мені тре працювати а працювати є над чим треба частіше так виходити і робити такі показухи щоб не втраачти форму а то я мало роблю овноцінних тренувань по всьому номсеру якщо щоьс роблю то це так якась частинка того що треба робити відразу виникає пиання ач ому відразу не тренуватися повноцінно дома? дома повноціннно тре6нватися не виходить тому що не має місця нормально де б я міг добре потренуватися тому що я займаюся БРЕЙКОМ а це трохи складний і займаючий багато місця як по висоті та і по ширині приміщення танець а в дома в мене мало місця нц десь 2 квадратних метра в кімнаті якій я живу є і цього мені мало крім того ще в кімнаті стеля низика тому кожен раз як роблю якісь СТОЙКИ в народі так називаються БРЕЙДАНСОВІ ФРІЗИ то кожен раз зачепляю стелю а це не дуже зручно на подвірї теж нема нормального місця всюди трава і теж мало і ширини і висоти там дерева завжають ще щось а от тако показові шоу можна робити бо є один майданчик де умови практично ідеальні там бетонна плитка всетлена а мені цього хватає є де як то кажуть і побігати ,і по стрибати а потім після шоу я ще в друзів дома поисдів потервенили так до 2 години прийшов в комп навіь не заглядав ліг спати і проснувся нин ірано десь по 8-й ранку від дзвінка друга шочу спати але вже не вийде треба йти щось їсти,і топаи щоьс думати робити а то який день нічого не роблю.

Немає коментарів:

Дописати коментар